Oct 28, 2013

Wina 廚房 (2 Aug 2007)

我愛睡,更愛吃。
自覺是個有「食神」的人,朋友常常都會帶我四處去吃好東西。
四月二十五日,第一次到酥家,再一次證明了這個事實。
在酥家一家六口 (三個大人、兩頭 puppies 和一個小朋友) 熱情款待下,我享受了一頓豐富的晚飯。我還記得 Wina 姐姐弄的菜美味的程度是...我是第一個人要添飯,那一刻實在不好意思...她弄的雞翼簡直是人間極品。
六月二十三日,因為為 Elaine 慶祝生日,大家又齊集在酥家。Wina 姐姐又大發神功,為 Elaine 炮製了如火樹銀花般美艷的「印尼生日飯」,大家都讚嘆不已!

這飯是我喜歡的黃薑飯,甘香可口,其他菜式如雞槌和煎肉餅等都美味可口,令我吃得停不下來!

Wina 姐姐美味的菜式不只因她的手藝了得,還有是她是用愛心去造菜。她是個很可愛的女孩,有時還十分攪笑。真慶幸有機會吃到她造的菜和認識了這個可愛的家庭。

  • Carrie
    • Carrie

    • 2008年8月24日上午1:09


    妳朋友好叻呀!  
    印尼生日飯好似生日帽呀  望到就已好開心!
    • Helen
      • Helen

      • 2008年8月24日上午11:25


      多謝你的到訪呀!
      呢個印尼生日飯真係好有趣!好睇又好食!
  • GG
    • GG

    • 2007年8月6日上午9:34


    耶~~~~ wina 廚房開到老水咁遠, 我想黎食都唔得呀
  • Helen
    • Helen

    • 2007年8月4日下午1:00


    隊長,你就好喇,成日都食到 Wina 整既野,我唔制! 酥,我會叫人地多d帶我去探你同 Wina 架喇!
  • Carey
    • Carey

    • 2007年8月4日上午11:27


    好勁架佢.... 你多些來我家開餐吧!
  • 仁義滿天飛
    無錯~~WINA 既手藝同功力真係可以開餐廳~ WINA 在外食過一次既菜色, 跟手就可以整到出黎!! 勁!! 佢煮既粥都好食架.

No comments:

Post a Comment