Oct 28, 2013

陳仔生病了 (31 July 2007)

Hi~又係我陳仔,呢個係我個拍檔仔仔 


最近搬左新屋,呢班就係我既鄰居,好鬼熱鬧~

我係新居住得都好舒服,不過呢度都幾高,風涼水冷,前晚又唔記蓋被訓覺,點知到第二日 ...

... 我個鼻就「水長流」,頭又痛。對於一個好似我甘敬業樂業既專案人士黎講,我又點可以病既呢!所以我就採取一個快捷有效既方法 ...

... 我去打左枝生平最大既特效針 (~~~~哇呀~~~~~~好痛呀~~~~~~~)

好彩有仔仔錫番我,我而家又充滿力量喇~~~

  • 我會密切留意市面上任何公仔似酥氏一家同埋你, 到時我會整番個長篇故事送比你地~~
  • Helen
    • Helen

    • 2007年8月1日下午4:23


    酥女俠,要多謝你送枝針俾我呢!娃哈哈~~~~~
  • Carey
    • Carey

    • 2007年8月1日上午10:44


    Wakakakaka~~~~~~ 真是笑屎禾喇

No comments:

Post a Comment