Hi~又係我陳仔,呢個係我個拍檔仔仔
最近搬左新屋,呢班就係我既鄰居,好鬼熱鬧~
我係新居住得都好舒服,不過呢度都幾高,風涼水冷,前晚又唔記蓋被訓覺,點知到第二日 ...
... 我個鼻就「水長流」,頭又痛。對於一個好似我甘敬業樂業既專案人士黎講,我又點可以病既呢!所以我就採取一個快捷有效既方法 ...
... 我去打左枝生平最大既特效針 (~~~~哇呀~~~~~~好痛呀~~~~~~~)
好彩有仔仔錫番我,我而家又充滿力量喇~~~
- 我會密切留意市面上任何公仔似酥氏一家同埋你, 到時我會整番個長篇故事送比你地~~回覆
- 酥女俠,要多謝你送枝針俾我呢!娃哈哈~~~~~回覆
- Wakakakaka~~~~~~ 真是笑屎禾喇回覆