Oct 28, 2013

特別的歌給特別的酥 ^^ (19 July 2007)

大家好,我就係薑餅仔,係我後面果個係肥貓~~

我有個兄弟,佢叫
酥小妹,佢個人好鬼 nice 架,又熱情奔放喎,嘩,我次次見到佢都好開心~~

今日歌癮大發,想同我係天神村班 friend 一齊唱首歌俾阿酥小妹聽,等佢 relax 下,你識唱既話就一齊唱啦!
1,2,3 ... 開始!
你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一些安慰
你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味

你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹
你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑

但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰
而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊

當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回
(呢句要大聲d同埋唱多十次!)


  • petitDING 小丁品——176︰愛唱歌之薑餅小子(髮圈) 大圓是1吋半直徑之款式,襯上2cm小圓,對比明顯,顏色又鮮艷! 小丁品@avant-garde collection的拍賣攤位︰ http://hk.auctions.yahoo.com/booth/avant_garde_collection
  • 仁義滿天飛
    酥既俠女事跡多不勝數~~~~
  • Helen
    • Helen

    • 2007年7月20日下午12:11


    芝芝園︰「俠女」又係真係啱 feel 好多喎~~卡卡卡~~~ 酥女俠︰看看月曆,我們第一次相見是四月二十五日,那我們認識了快有三個月了。時間的長短與人的感覺是不成比例的,有些人相處了一輩子仍如陌路人,有些則見了..
  • Carey
    • Carey

    • 2007年7月20日上午11:54


    走俠女路線?! Wakakakak~~~~~~~
  • GG
    • GG

    • 2007年7月20日上午9:01


    海倫, 阿酥一路都係走俠女路線架啦, 我覺得佢應該改過個名叫做 "俠女酥", 或者 "酥女俠", fit 晒! 
  • Carey
    • Carey

    • 2007年7月19日下午1:58


    薑餅仔佢好有義氣ga..  Yeah!!! [確然與你認識的日子不算長...] 哎唷~~ 原來你也有這種感覺?! 我亦不下多次向他說, 你同Helen拍了咁耐拖, 不如... 咁咁咁咁!  kaka  (殊~~~~~)  不知何解我亦以為與你做..
  • Helen
    • Helen

    • 2007年7月19日下午1:06


    原來你都中意薑餅仔架!我都係呀!我覺得佢好有義氣,甘多個角色中我最 lum 佢~~~ 雖然與你認識的日子不算長,但你和你的家人給我的感覺都很舒服,這種緣份實在得來不易。 阿酥醒!阿酥勁!阿酥簡直冇得頂!YEAH~~~!!!
  • Carey
    • Carey

    • 2007年7月19日下午12:25


    你真是令人窩心的女孩  
  • Carey
    • Carey

    • 2007年7月19日下午12:04


    aiya~~~ 你怎知我好喜歡"薑餅仔"o架! 看佢在史力加中為朋友(小)斷手(大)在河中溶掉... 真感動!!! 多謝你 我會叫他每天更愛鍚你多一些的
  • 佩儀
    • 佩儀

    • 2007年7月19日上午11:42


    hi~~~得閒黎我blog到留言啦~~!!送個陽光與海灘俾你嘆下la~~!!

No comments:

Post a Comment