酥小妹,佢個人好鬼 nice 架,又熱情奔放喎,嘩,我次次見到佢都好開心~~
你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一些安慰
你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味
你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹
你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑
但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰
而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊
當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回
- petitDING 小丁品——176︰愛唱歌之薑餅小子(髮圈) 大圓是1吋半直徑之款式,襯上2cm小圓,對比明顯,顏色又鮮艷! 小丁品@avant-garde collection的拍賣攤位︰ http://hk.auctions.yahoo.com/booth/avant_garde_collection回覆
- 酥既俠女事跡多不勝數~~~~回覆
- 芝芝園︰「俠女」又係真係啱 feel 好多喎~~卡卡卡~~~ 酥女俠︰看看月曆,我們第一次相見是四月二十五日,那我們認識了快有三個月了。時間的長短與人的感覺是不成比例的,有些人相處了一輩子仍如陌路人,有些則見了..回覆
- 走俠女路線?! Wakakakak~~~~~~~回覆
- 海倫, 阿酥一路都係走俠女路線架啦, 我覺得佢應該改過個名叫做 "俠女酥", 或者 "酥女俠", fit 晒!回覆
- 薑餅仔佢好有義氣ga.. Yeah!!! [確然與你認識的日子不算長...] 哎唷~~ 原來你也有這種感覺?! 我亦不下多次向他說, 你同Helen拍了咁耐拖, 不如... 咁咁咁咁! kaka (殊~~~~~) 不知何解我亦以為與你做..回覆
- 原來你都中意薑餅仔架!我都係呀!我覺得佢好有義氣,甘多個角色中我最 lum 佢~~~ 雖然與你認識的日子不算長,但你和你的家人給我的感覺都很舒服,這種緣份實在得來不易。 阿酥醒!阿酥勁!阿酥簡直冇得頂!YEAH~~~!!!回覆
- 你真是令人窩心的女孩回覆
- aiya~~~ 你怎知我好喜歡"薑餅仔"o架! 看佢在史力加中為朋友(小)斷手(大)在河中溶掉... 真感動!!! 多謝你 我會叫他每天更愛鍚你多一些的回覆
- hi~~~得閒黎我blog到留言啦~~!!送個陽光與海灘俾你嘆下la~~!!回覆